Menu

Zakupy z głową. Gazetka w wersji papierowej versus folder elektroniczny.

2 lipca, 2023 - Bez kategorii
Współcześnie istnieje bardzo dużo skutecznych sposobów marketingu i reklamy. Każdy ma swoje dobre strony i zalety, każdy jest adresowany do pewnego typu odbiorcy i w każdy można inwestować, jednak z mocą o różnym natężeniu i w zależności od biznesu lub branży. Jedną z dróg dotarcia do możliwego klienta i zainteresowania go wybranymi produktami jest gazetka z aktualną oferta promocyjną.

Gazetka promocyjna
Gazetki zwykle lądują w naszych skrzynkach albo na wycieraczkach wrzucane przez ulotkowiczów lub listonosza, czasami sięgamy po nie sami do marketowego dyspensera. Czasami lądują w naszych skrzynkach e-mailowych (po naszej wcześniejszej subskrypcji).

Przygotowaliśmy dla Ciebie najnowszy artykuł (http://www.sklep.effector.com.pl/13-effect-impresja-profile-do-glazury-i-terakoty). Po najechaniu na niego wyszukasz dużo informacji na ten temat i będziesz miał możliwość poszerzyć swoją wiedzę.

To normalne, że bardzo wielu konsumentów tropi okazje cenowe i nabywając produkty w promocyjnych cenach ma wrażenie świetnie zrobionego interesu. Gazetka promocyjna w wersji papierowej może i jest wygodna i poręczna i jest doskonałym źródłem informacji o produktach aktualnie będących w niższych cenach, ale jest nieekologiczna i dość szybko traci datę przydatności. Ponadto – gazetki z wielu sklepów zajmują trochę miejsca i bardzo szybko zaśmiecają mieszkanie. Gazetkę elektroniczną możemy otworzyć na naszym urządzeniu mobilnym gdy tylko chcemy – więcej promocyjnych gazetek oraz ofert na tę gazetkę promocyjną na – promocyjne gazetki wszystkich sieci handlowych. Możemy ją podlinkować i wysłać znajomym. Promocje produktów w sklepach zmieniają się tak często (minimum raz na tydzień), że nadążenie z przeglądaniem papierowych wersji wielu z nich jest nie lada zadaniem, nie wspominając o odhaczaniu tych towarów, które chcielibyśmy kupić czy wycinaniu kuponów, które chcielibyśmy zużyć.

a lot of bags

Źródło: flickr.com
Co mogą zrobić twórcy aplikacji na urządzenia mobilne przygotowujący elektroniczne wersje gazetek, aby wygodnie się ich używało? Byłoby wspaniale, gdyby gazetka promocyjna supermarketu była wyposażona też w możliwość zaznaczania przez konsumenta rzeczy, które chcemy nabyć i automatycznego formowania ich w listę zakupów z symulacją ceny itp. Jeżeli gazetka zawiera kupony promocyjne, te, które nas interesują, mogłyby się zapisywać po kliknięciu w nie, a zniżki, którymi nie jesteśmy zainteresowani, mogłyby być umieszczane w koszu lub automatycznie znikać po pełnej dobie. Gazetka sama mogłaby się przenosić do archiwum w dniu, w którym kończy się jej ”data przydatności”, robiąc w ten sposób miejsce dla najnowszej.