Współcześnie istnieje bardzo dużo skutecznych sposobów marketingu i reklamy. Każdy ma swoje dobre strony i zalety, każdy jest adresowany do pewnego typu odbiorcy i w każdy można inwestować, jednak z mocą o różnym natężeniu i w zależności od biznesu lub branży. Jedną z dróg dotarcia do możliwego klienta i zainteresowania go wybranymi produktami jest gazetka z aktualną oferta promocyjną.
Gazetki zwykle lądują w naszych skrzynkach albo na wycieraczkach wrzucane przez ulotkowiczów lub listonosza, czasami sięgamy po nie sami do marketowego dyspensera. Czasami lądują w naszych skrzynkach e-mailowych (po naszej wcześniejszej subskrypcji).
Przygotowaliśmy dla Ciebie najnowszy artykuł (http://www.sklep.effector.com.pl/13-effect-impresja-profile-do-glazury-i-terakoty). Po najechaniu na niego wyszukasz dużo informacji na ten temat i będziesz miał możliwość poszerzyć swoją wiedzę.
To normalne, że bardzo wielu konsumentów tropi okazje cenowe i nabywając produkty w promocyjnych cenach ma wrażenie świetnie zrobionego interesu. Gazetka promocyjna w wersji papierowej może i jest wygodna i poręczna i jest doskonałym źródłem informacji o produktach aktualnie będących w niższych cenach, ale jest nieekologiczna i dość szybko traci datę przydatności. Ponadto – gazetki z wielu sklepów zajmują trochę miejsca i bardzo szybko zaśmiecają mieszkanie. Gazetkę elektroniczną możemy otworzyć na naszym urządzeniu mobilnym gdy tylko chcemy – więcej promocyjnych gazetek oraz ofert na tę gazetkę promocyjną na – promocyjne gazetki wszystkich sieci handlowych. Możemy ją podlinkować i wysłać znajomym. Promocje produktów w sklepach zmieniają się tak często (minimum raz na tydzień), że nadążenie z przeglądaniem papierowych wersji wielu z nich jest nie lada zadaniem, nie wspominając o odhaczaniu tych towarów, które chcielibyśmy kupić czy wycinaniu kuponów, które chcielibyśmy zużyć.
Co mogą zrobić twórcy aplikacji na urządzenia mobilne przygotowujący elektroniczne wersje gazetek, aby wygodnie się ich używało? Byłoby wspaniale, gdyby gazetka promocyjna supermarketu była wyposażona też w możliwość zaznaczania przez konsumenta rzeczy, które chcemy nabyć i automatycznego formowania ich w listę zakupów z symulacją ceny itp. Jeżeli gazetka zawiera kupony promocyjne, te, które nas interesują, mogłyby się zapisywać po kliknięciu w nie, a zniżki, którymi nie jesteśmy zainteresowani, mogłyby być umieszczane w koszu lub automatycznie znikać po pełnej dobie. Gazetka sama mogłaby się przenosić do archiwum w dniu, w którym kończy się jej ”data przydatności”, robiąc w ten sposób miejsce dla najnowszej.