Jedną z takich niestandardowych form promocji, bardzo skutecznych jeśli się je dobrze opracuje, są broszury. Porządna reklamowa broszura to tak naprawdę streszczenie wszystkich istotnych informacji o produktach czy usługach na paru stronach druku. Jej należyte wykonanie, zastosowanie odpowiednich reguł i ciekawy wygląd spowodują, że wielu klientów obojętnych na inne formy reklamy może po nią sięgnąć, i zapoznać się z informacjami tam zawartymi.
Aby reklamowa broszura mogła spełnić swoje zadanie, to podczas projektowania trzeba pilnować kilku zasad. Po pierwsze należy dobrać właściwą ilość stron, najbardziej skuteczny jest format który ich ma sześć. Pierwsza powinna być przeznaczona na zaproszenie, czyli logo lub [łukasz sołtys] fotografię najważniejszego produktu.
Na ostatniej powinno się umieścić wszystkie dane kontaktowe, więc na resztę wiadomości pozostają cztery w środku. Treść broszury nie powinna być tylko nudnawym opisem, bo nikt nie będzie miał ochoty tego czytać. Znacznie lepiej będzie się sprawdzać połączenie opisów z ciekawymi fotografiami, takie połączenie jest znacznie lepiej spostrzegane przez dużą część czytających.
Szata graficzna jest bardzo ważna, cała broszura powinna być utrzymana w jednolitej kolorystyce. Ważne jest również końcowe wykonanie broszury, musi być ona wydrukowana na odpowiedniej jakości papierze, z tego też powodu druk broszur – warto zlecić sprawdzonej, profesjonalnej drukarni.
Drukarnia KID zaprasza: