Stoisko szeregowe jest najczęściej występującym układem na polskich imprezach wystawienniczych. Charakteryzuje je ograniczona możliwość przedstawiania oferty ze względu na to, iż kontakt z uczestnikami targów może następować jedynie przez jedną ze ścian stoiska.https://logintrade.pl/aukcje-elektroniczne aukcje elektroniczneStwarza to niebezpieczeństwo powstania dużego tłoku w obrębie ekspozycji, co może zrazić zwiedzających do zaznajomienia się ofertą wystawcy. Atutami takiego kształtu przestrzennego są: mała cena wynajmu i prostota dokonania rezerwacji. Następną odmianą lokalizacji stoiska jest położenie narożne, charakteryzujące się tym, iż dwie sąsiadujące ze sobą ściany otwarte są dla publiczności. Taka konfiguracja, w porównaniu ze stoiskiem szeregowym, stwarza znacznie bogatsze możliwości aranżacyjne a także z większą siłą przyciąga uczestników targu. Wiele osób trudniących się marketingiem wystawienniczym uważa takie rozwiązanie za najbardziej perfekcyjne ze względu na to, iż wystawca uzyskuje całkiem godziwe warunki ekspozycyjne przy przeciętnych kosztach. Nierzadko pojawiającym się utrudnieniem przy dokonywaniu przedsprzedaży tego typu miejsc jest ich ograniczona przystępność w targowej hali. Ostatnia możność usytuowania ekspozycji to wybór stoiska czołowego (nazywanego też „półwyspem”). Odsłonięcie trzech jego brzegów stwarza bardzo dobre warunki do demonstrowania eksponatów, jednakże zachodzą ograniczone możliwość eksponowania materiałów informacyjnych (przykładowo w postaci plansz).